14 Ağustos 2014 Perşembe

Feslegen Soslu Makarna

 
Malzemeler 
. 1 Paket burgu makarna
. 1 Yemek kasigi tereyagi
. 3 Yemek kasigi zeytinyagi
. 1 Cay kasigi kimyon
. 1 Cay kasigi karabiber
. 1 Cay kasigi zerdecal
. 2 Dis sarimsak
. 1 Cay kasigi kirmizi toz aci biber
. 1 Yemek kasigi domates salcasi
. 2 Domates rendesi
. 3-4 Tutam feslegen (ben bol kullaniyorum)
Hazirlanisi
* Makarnayi ben suyunu cektirerek pisiriyorum. sizler klasik haslama yöntemiyle yapabilirsiniz
* Tuzlu suda haslanmis makarnayi biraz teryagi ,siviyag ,cok az salcayla kavuruyorum
* Sos tenceremde diger  kalan malzemeler yaglar,domates ,salca ve baharatlarla sos hazirliyorum
* Sosu kaynatmak icin biraz ilik su ilave ediyorum ve icerisine feslegenleri atiyorum
* 2-3 dk kaynatip makarna larimi bu sosla servis yapiyorum 
Afiyet Olsun
                                                                 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...