22 Aralık 2014 Pazartesi

El Acmasi Mayasiz Gözleme


Malzemeler
. 1 Kilo un
. Tuz
. Su
Hazirlanisi
* Un.su ve tuzu karistirip normal yumusaklikta  hamur yoguralim ve 20 dk kadar dinlendirelim
* Sonra icine ne koymak istiyorsaniz ic malzemesi hazirlayalim.
* Ben beyaz beynirli ve patatesli yaptim, Bunu isteginize göre uygulayabilirsiniz
* Kücük bezeler alip ,pasta tabagi büyüklügünde  yuvarlak acip,ic malzemesini koydum ve teflon tavada pisirdim ve bol tereyagi sürdüm harika oldu
* Inanin el acmasi hamurun tadini hazir yufka vermiyor .Biraz ugrastirici olsa da yapmaya deger arkadaslar, hafta sonlarinda yapabilirsiniz.
Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...