4 Eylül 2015 Cuma

Pirincli Ve Patetesli Kabak oturtma

Malzemeler
. 2 Tana orta boy kabak
. 1 orta boy patates
. 1 Sogan
. Yarim cay bardagi pirinc
. Zeytinyag
. Dereotu
. Tuz ,karabiber

Hazirlanisi
* Kabagi yikayalim  ve kabugunu soymadan yarim ay seklinde dogruyalim
* Ayni sekilde patatesleride dograyalim ve sogani ince ince dograyalim
* Genis yada yayvan bir pisirme kabi secelim ki kabaklar kirilmadan karistirabilelim
* Ilk önce herzaman oldugu gibi cok az bir siviyag ile sogani hafif kavuralim
* Sonra patatesleri icerisine ekliyelim  ve kavuralim
* Kabak'larida ekliyelim cok azda bu sekilde kavuralim
* En son olarak yikanmis olan pirincimizi ilave edelim ve yarim cay baradgina yakin sicak su ekliyelim
* Tuz , Zeytinyagini ve karabiberinide ekleyip kisik ateste pisirelim
* Yemegimiz inmeye yakin ince dogranmis dereotunu ekliyelim ve 2.3 dk kadar pisirmeye devam edelim
* Ister sicak ister soguk servis yapabilirsiniz cok begeneceginiz ve oldukca pratik  bir tarif oldu
Afiyet Olsun
*** Not düsmek istiyorum ben genelde zeytinyagini hep sonra ilave ediyorum ve tariflerimde  alt tabanda kullanmak icin genelde.... cok az sivi yag.... diye yaziyorum akliniz karismasin istedim ***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...