24 Şubat 2020 Pazartesi

Kirmizi Mercimekli Fit Kek   

Malzemeler :1 Su bardagi kirmizi mercimek
1 yumurta
3 yemek kasigi kineo unu 
1 Su bardagina yakin yogurt
1 cay bardagi iri cekilmis ceviz
1 karbonat yada kabartma tozu sirkeyle kabartilmis
1 tatli kasigi keten tohumu
1 cay kasigi karniyarik otu
3 yemek kasigi tepeleme zeytinyagi ve tuz yerdecal
Evet evet . hepsi bukadar daha ne olsunki degilmi?




Yapilisi:mercimegi hemen sicak suda islattim 15 dk beklettim ve o suyuyula birlikte rondoladim
Sonra tüm malzemeler karistirip  Kek kalibina koydum ve 160 derece firinda agir agir ici cekinceye kadar pisirdim,cok güzel oldu kesinlikle deneyin sizlerde cok tadini begeneceksiniz




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...