5 Şubat 2020 Çarşamba

Kereviz Cipsi

.Kereviz yiyeceginiz miktarda yapabilirsiniz
.Istege göre baharat (tuz,kimyon,karabiber,köri )
.Cok az zeytinyagi



Hazirlanisi: Sosun hazirlanisi süzme yogurt 1 cay kasigi tahin ve zeytinyagi üzerinede ince  yesil sogan ,yada dereotu koyabilirsiniz .
Kereviz kabuklarini isterseniz soymaya bilirsiniz,ben malesef soydum.Cok ince bir sekilde bicakla kestim ,ince kesici bir aletiniz varsa isiniz daha kolay olucaktir.Sonra birazcik limon döktüm ve bütün baharat .yagi gezdirdim 180 derece firina verdim.Güzel bir sekilde citir citir olincaya kadar kizarttim.
ve sicak sicak yemenizi tavsiye ederim cünkü , iki saat sonra malesef yumusuyorlar.Inanilmaz mükkemmel ötesi bir cipsim oldu ve yaninada güzel bir sos hazirladim .Birlikte yiyebilirsiniz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...