14 Mart 2022 Pazartesi

 Karabuğday ve Nohut unlu öayasız bazlama

1 su bardağı çiğ karabuğday(greçka)
1 gün önceden  ıyıce yıkayıp suda bekletmeye  bırakıyoruz.
2 .gün karabuğdayın suyunu süzüp içerisine ,1 yk nohut
Kefir,tuz,2 yk zeytinyağı ve çk. ucuyla sirkede köpürtülmüş karbonat. Koyup bızzt mıkserle koyu akıtma kıvamında olucak şekilde çektim.
 
Tavayı hc .yağını fırca yardımıyla sürün ve akıtma kıvamındaki hamuru döktüm  ağır ateşte pişirdim.
 bazlamaları sade yağı yağladım sıcakken üzerine streçle kapattım yumuşak kalmasını sağladım.sonuç enfes oldu.
Bugün düşük karbonhidratlı bir kahvaltı menüsü yaptım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...