13 Mart 2022 Pazar

 Unsuz kahana'lı keto börek

 Taban yufkası için
3 yumurta 
1 su bardağı kaşar peynir 
1 ck ucuyla karbonat sırkede köpürtülmüş
2.3 damla limon sıkıyorum yumurta kokusunu alması icin .Tuz ve baharat 
 Yapılışı bu malzemeleri cırptım ve yağlı kağıtlu tepsıye döküp  güzelce  yayalım. 15 , 20 dk pişirdim.
Iç Malzemeler
Lahana çeyrek olsun yeterli
3 adet kuru soğan 
 1 yk sadeyagı hepsi birlikte soteledim biraz karamelize olucak.
Soğuyunca taban yufkasına üzerıne yaydım,üstüne bıraz daha kaşar rendesi koydum.  sarıp rulo yaptım verdim fırına175⁰ pişirdim.



Afiyet olsun 
@Glutensiz,lowcarb,keto



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...