21 Ocak 2020 Salı

KARABUGDAY´LI  PISI (Cizlak) Glutensiz

.500 gr Karabugday unu
.Ilik Süt ve Ilik su
.Tuz
.Eksi maya (önceden elde edilmis ev mayasi)
.Zeytinyagi kizartmak icin

Yapilisi:tüm malzemeleri karistirip  yogurdum ve üzerini güzelce kapattip 1 gün beklettim.Unutulmadan  Arkadaslar karabugday unu ile yogurulan hamurun cok göz göz kabarmasini beklemeyin.cok az bir kabarma gördügümüzde  hamurumuz kizartmaya hazirdir demektir.Pisilerimizi yagi cok yakmadan kizartalim .Benim hamurum yagda kizarirken göz  göz oldu ,dogrusu hic beklemiyordum. Gayet nefis oldu.

Not:Arkadaslar  sunu belirtmeliyimki Gulitensiz Karabugday ve diger  un cesitleri ile hamur elde etmek oldukca zordur. Tarif olarak basit görünebilir ,glütensiz   ve gidalarla beslenen arkadaslar hamur islerinin zor olduguna dair bana hak vericektir.

Afiyet Olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...