3 Haziran 2020 Çarşamba

Fit Etli Manti (Karabugday unu Grecka)


 Malzemeler 
.2 Yumurta
.1 Cay kasigi dolusu tuz
.Un yumurtanin alabilecegi kadari olucak

Ic Mlazemeler 300 gr kiyma ve karabiber tuz
 Sos malzemeleri  tereyagi ve cok az salca ,kirmizi biber
Üstündede kuru nane karabiber serptim


 




Hazirlanisi: Ben hamuru yogurma kabinda yogurmuyorum genelde calisma tahtasinda yapiyorum. Unumu koyup  ortasina havuz gibi acip sivi malzemelerimi koyup icerden disariya gidecek sekilde,parmak uclarimla unumu ilave ediyorum.Anlatigim gibi hamurum kati bir sekilde yogurdum ve hatta baya sekil verirken oldukca zorlandim.Su eklemeden yogrulacak hamur.sonra bezelere ayirip dinlendirdim.Daha sonra resimlerde gördügünüz gibi sekil verdim ve ic harcini koyup kapattim,







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sevinc`in Dünyasi`na abone olarak her gün yenilenen iceriklerimizden haberdar olabilirsiniz!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...